Owsianka z truskawkami na wynos



O tej porze roku moja ulubiona owsianka na wynos, do słoika, którą zabieram ze sobą do pracy, na drugie śniadanie. 

Ilość jogurtu i owoców jest zawsze "na oko" i daję tyle, ile akurat mam. Truskawki i nektarynki są przyjemnie słodkie. Śniadanie jest gęstym koktajlem.

Owsianka z truskawkami na wynos

Składniki: [2 porcje]


  • 2 małe słodkie brzoskwinie lub nektarynki lub 1 duża (160 g)
  • kilkanaście truskawek
  • 0,5 - 0,75 szklanki płatków owsianych górskich
  • 150 g jogurtu naturalnego

Wykonanie:

Płatki owsiane odmierzyć szklanką. Wlać wrzątek - w takiej ilości, by wody było na kilka mm nad płatkami. Odstawić na kilka minut, aż napęcznieją.

Wszystkie składniki (także płatki owsiane) zmiksować na gładko.

Jeśli weżmiesz ze sobą do pracy w słoiku, pamiętaj o łyżeczce :)



***

a może koktajl owsiany bananowy?






Polub mnie na fb

2 komentarze :

  1. Super, uwielbiam miksować płatki owsiane z owockami i jogurtem. Szybko, smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak smaczne nie wiedzą ci, którzy nigdy nie próbowali i nawet nie chcą się przekonać. Czasem w pracy (jak widzą mnie ze słoikiem z ww. zawartością) mnie pytają co jem, jak tylko słyszą "płatki owsiane" w składzie, od razu kręcą nosem...

      Usuń

 

Translate

Archiwum bloga

Etykiety

Szczególnie polecam (172) Zdrowa dieta (166) Obiad (125) Przekąski i dodatki do dań (123) Bezmięsne (104) Boże Narodzenie (96) Ciasta (92) Kuchnia polska (78) Impreza (75) Jak zrobić (74) Zupy (67) Bez jajek (62) Wielkanoc (62) Warzywa (57) Niski IG (50) Lekkie kolacje (47) Czekolada (45) Śniadania (45) Desery (44) Z piekarnika (43) Pesto i pasty do chleba (42) Dieta bezmleczna (37) Grzyby (34) Sałatki (32) Kurczak (31) Bezglutenowe (30) Ryby i owoce morza (30) Przepisy dla biegaczy (29) Dania do pracy (28) Tanie gotowanie (28) Wiosna (28) Ciastka (27) Obiad w 30 minut (25) Szybkie (25) Jabłka (24) Kuchnia staropolska (23) Serniki (23) Papryka (22) Pieczywo (22) Ryby (22) Truskawki (20) Napoje i koktajle (19) Danie główne (18) Śliwki (18) Kolacje (17) Przystawka (17) W prodiżu (17) I faza South Beach (15) Małe słodkości (15) Szpinak (15) Dynia (14) Lato (14) Owoce w roli głównej (14) Drożdżowe (13) Spis treści (13) Makaron (12) Płatki owsiane (12) Rabarbar (12) Szparagi (12) Ciecierzyca (10) Fasola (10) Wieprzowina (10) Dieta lekkostrawna (9) Grill (9) Kasza jaglana (9) Pomidory (9) Wołowina (9) Kanapki (8) Na działce (8) Soczewica (8) Bakłażan (7) II faza South Beach (7) Jagnięcina (7) Kasza manna (7) Kasza pęczak (7) Śledzie (7) Jarmuż (6) Przetwory (6) Wędlina (6) Cukinia (5) Inne (5) Kalafior (5) Kapusta (5) Weekendowa cukiernia (5) konfitury (5) Bób (4) Cielęcina (4) Gordon Ramsay (4) Kasza jęczmienna (4) Wiśnie (4) Jagody (3) Lody (3) Tajine (3) Wykorzystanie białek (3) Wykorzystanie żółtek (3) Gęsina (2) III faza South Beach (2) Jeżyny (2) Królik (2) Maliny (2) Pizza (2) Z szybkowaru (2) Zupa (2) Bataty (1) Botwinka (1) Chia (1) Dziczyzna (1) Kaczka (1) Kasza bulgur (1) Kasza gryczana (1) Kasza kukurydziana (1) Kasza owsiana (1) Komosa ryżowa (1) Mleko kokosowe (1) Perliczka (1) Weekedowa Piekarnia (1) Weekendowa piekarnia (1) Wolnowar (1)