Koktajl owsiany bananowy


Szybkie śniadanie w domu lub na wynos. Owsianka płynna z dodatkami. Dla mnie to super opcja, by spakować do słoika, zapakować słomkę i potem gdzieś w okolicach drugiego śniadania posilić się czymś wartościowym. Koktajl bananowy wybieram też po porannym treningu, banany to wszak przyjaciele biegaczy i innych ćwiczących.

Koktajl owsiany bananowy

Składniki: (1 porcja, 409 kcal):

  • 5 dużych daktyli medjoul lub mniejsze (25 g)
  • 1 banan (120 g)
  • jogurt naturalny 200 g
  • 30 g płatków owsianych (3 łyżki)
  • wrzątek

Wykonanie:

Płatki owsiane zalać wrzątkiem- mniej więcej do wysokości pół szklanki. Daktyle wypestkować, zalać kilkoma łyżkami wrzątku - by zmiękły. Daktyle i płatki odstawić na ok. 10 minut, do napęcznienia.

Banana obrać ze skórki, pokroić na kilka kawałków i umieścić w naczyniu blendera. Dodać posiekane daktyle i płatki owsiane, które powinny wchłonąć całą wodę (dodać wraz z wodą), oraz jogurt naturalny. Zmiksować na gładki koktajl.


***
A może koktajl owsiany z truskawkami i brzoskwiniami?




1 komentarze :

 

Translate

Archiwum bloga

Etykiety

Szczególnie polecam (172) Zdrowa dieta (166) Obiad (125) Przekąski i dodatki do dań (123) Bezmięsne (104) Boże Narodzenie (96) Ciasta (92) Kuchnia polska (78) Impreza (75) Jak zrobić (74) Zupy (67) Bez jajek (62) Wielkanoc (62) Warzywa (57) Niski IG (50) Lekkie kolacje (47) Czekolada (45) Śniadania (45) Desery (44) Z piekarnika (43) Pesto i pasty do chleba (42) Dieta bezmleczna (37) Grzyby (34) Sałatki (32) Kurczak (31) Bezglutenowe (30) Ryby i owoce morza (30) Przepisy dla biegaczy (29) Dania do pracy (28) Tanie gotowanie (28) Wiosna (28) Ciastka (27) Obiad w 30 minut (25) Szybkie (25) Jabłka (24) Kuchnia staropolska (23) Serniki (23) Papryka (22) Pieczywo (22) Ryby (22) Truskawki (20) Napoje i koktajle (19) Danie główne (18) Śliwki (18) Kolacje (17) Przystawka (17) W prodiżu (17) I faza South Beach (15) Małe słodkości (15) Szpinak (15) Dynia (14) Lato (14) Owoce w roli głównej (14) Drożdżowe (13) Spis treści (13) Makaron (12) Płatki owsiane (12) Rabarbar (12) Szparagi (12) Ciecierzyca (10) Fasola (10) Wieprzowina (10) Dieta lekkostrawna (9) Grill (9) Kasza jaglana (9) Pomidory (9) Wołowina (9) Kanapki (8) Na działce (8) Soczewica (8) Bakłażan (7) II faza South Beach (7) Jagnięcina (7) Kasza manna (7) Kasza pęczak (7) Śledzie (7) Jarmuż (6) Przetwory (6) Wędlina (6) Cukinia (5) Inne (5) Kalafior (5) Kapusta (5) Weekendowa cukiernia (5) konfitury (5) Bób (4) Cielęcina (4) Gordon Ramsay (4) Kasza jęczmienna (4) Wiśnie (4) Jagody (3) Lody (3) Tajine (3) Wykorzystanie białek (3) Wykorzystanie żółtek (3) Gęsina (2) III faza South Beach (2) Jeżyny (2) Królik (2) Maliny (2) Pizza (2) Z szybkowaru (2) Zupa (2) Bataty (1) Botwinka (1) Chia (1) Dziczyzna (1) Kaczka (1) Kasza bulgur (1) Kasza gryczana (1) Kasza kukurydziana (1) Kasza owsiana (1) Komosa ryżowa (1) Mleko kokosowe (1) Perliczka (1) Weekedowa Piekarnia (1) Weekendowa piekarnia (1) Wolnowar (1)